שריפה בדירה: כך תדאגו לעצמכם!

שיתוף:

לקוחות יקרים, 

גל השריפות בשבועות האחרונים השאיר אחריו נזק רב לבתים, רכבים ורכוש אשר התכלה בלהבות. ועתה, אחרי שהאש דעכה עולה השאלה למה זכאים התושבים שנפגעו, מה כולל ביטוח מבנה דירה והאם המדינה תעניק פיצוי לנפגעים?
חשבנו לנכון, שזהו זמן אידיאלי לעשות סדר בעניין.
וגם הוספנו כמה מילים על הרפורמה בביטוח חיים.

עומדים לשירותכם,

ארל’ה פרסי וצוות סוכנות הביטוח אגם פתרונות.

אחריות המדינה

באופן עקרוני, אם לא מדובר בהצתה על רקע לאומני, המדינה לא תיקח חלק בפיצוי ובתיקון הנזקים. בנוסף, כל עוד לא הוחלט על אירוע אסון לאומי, כפי שקרה באסון הכרמל, לא ניתן לפנות למס רכוש.

ביטוח דירה

ביטוח הדירה הסטנדרטי, ביטוח מבנה וביטוח תכולה, כולל בתוכו גם כיסוי למקרים של אסונות טבע ופגעי מזג אוויר. המבוטח זכאי לפיצוי מחברת הביטוח עבור הנזק שנגרם ועד לסכום שווי הנכס שהוערך בפוליסה.
בהחלט ייתכן כי יש לכם ביטוח דירה שכלל אינכם מודעים לו, אם למשל נלקחה הלוואת משכנתה על דירה, הביטוח נעשה למעשה דרך הבנק שנתן את ההלוואה ושולם דרך תשלום החזרי ההלוואה. כמו כן, יישנם מקרים בהם וועד הבית או ועד היישוב רכש ביטוח שכולל גם את רכוש בעלי הדירות באופן חלקי או מלא.

לא בטוחים אם יש לכם ביטוח דירה? נשמח לעשות עבורכם בדיקה – לחצו כאן

חשוב לדעת גם שפוליסת הביטוח מכסה לא רק את פנים הדירה אלא גם את המבנה החיצוני של הדירה וכל חלק קבוע המחובר אליה כמו מרפסת, צנרת, דוד, מערכות סולריות ועוד. אם הדירה נמצאת במבנה משותף, הכיסוי כולל גם את חלקו של המבוטח ברכוש המשותף.

הפוליסה מכסה הוצאות פינוי הריסות, ניקוי הדירה, סיודה וחיבורה מחדש לרשתות החשמל, הטלפון, המים והביוב, וכן כיסוי להוצאות נלוות של אנשי מקצוע כגון אדריכלים, שמאים, קבלנים והוצאות משפטיות. בנוסף, על פי הפוליסה ניתן לקבל מקדמה, או התחייבות כספית של חברת הביטוח ישירות כלפי קבלן השיפוצים.

בנוסף לכך, גם כאשר הבית ניזוק מעשן בלבד, לפוליסה יש כיסוי.

במקרה בו המצב אינו מאפשר המשך מגורים בדירה, חברת הביטוח תשלם שכר דירה חילופית לתקופה בהתאם לתנאי הפוליסה.

במקרה בו הרכב נפגע כתוצאה משריפה, ביטוח מקיף לרכב כולל כיסוי אש וחברת הביטוח תפצה במלוא הנזק. ביטוח צד ג׳ בלבד אינו מזכה בקבלת פיצוי.


אנו בסוכנות הביטוח אגם פתרונות מתמחים בהתאמת פוליסת ביטוח הדירה לצרכים שלך תוך התחשבות במאפייני הנכס כך שתהיה מוגן מפני כל צרה שעלולה לפגוע בבית שלך. מחלקת המומחים של אגם פתרונות עומדים לשרותכם – לחצו כאן

הבית ניזוק – מה עושים ?

אין ספק כי שריפה בבית הינה חוויה מצערת וטראומתית לכל אדם, אך אם תבצעו מספר פעולות במהירות האפשרית, תוכלו למזער נזקים:

במקרה שהבית ניזוק משריפה, יש להתקשר אלינו בהקדם האפשרי, על מנת שנוכל ללוות אתכם בתהליך ולדאוג למיצוי הזכויות המגיעות לכם. חשוב לידע אותנו מהרגע הראשון כדי שנוכל להזמין שמאי, דיור חלופי, קבלני עבודה וכל מה שנדרש על מנת להתחיל בטיפול התביעה.
אנו נסייע בכל הדרוש ונמצה את הזכויות המגיעות לכם.
במקביל חשוב מאוד לבדוק את מערכות הגז והחשמל באם מקור הדליקה לא באחת מן המערכות מלכתחילה, אז לשריפה יש פוטנציאל לפגוע בהן. יש להזמין את חברת הגז/חשמל שיוכלו להעריך את הנזק שנגרם למערכת או לאשר את התקינות שלה.

המומחים שלנו בסוכנות הביטוח אגם פתרונות עומדים לשרותכם – לחצו כאן

רפורמה בביטוח חיים

לאחרונה חלה רפורמה בתעריפי ביטוחי החיים.
המשמעות היא הוזלה או התייקרות בתעריפים בהתאם לגיל המבוטח, מעשן או לא, מבנה הפוליסה ובאיזו חברת ביטוח מדובר.

לפיכך התחלנו במיפוי הלקוחות להם הרופורמה יכולה להוזיל את התעריף. במידה ונמצאים לקוחות מתאימים, אנו בוחנים כל מבוטח לגופו בהשוואה לתוכנית הקיימת שלו ושוקלים היתכנות הצטרפות לתוכנית חדשה.

חשוב לדעת!
בכדי לקבל את התעריף החדש יש לבצע הליך של ביטול הפוליסה הישנה והקמת פוליסה חדשה, דבר שמצריך הצהרת בריאות חדשה וכן יש לקחת בחשבון שאין כיסוי להתאבדות בשנה הראשונה לעשיית הביטוח.

חלק מחברות הביטוח יצאו עם מודלים של נתינת הנחות בפוליסות קיימות בכדי למנוע את הצורך בביטול ועשיית פוליסה חדשה .

מי שימצא רלוונטי אנו ניצור עימו קשר.

מוקדי המכירות כבר הזדרזו לצאת בפרסומים המדברים על “רפורמה המוזילה” ו”הנחות חריגות” וכו’. אנו מבקשים לא לפעול ללא ייעוץ ובדיקה מקצועית, זאת על מנת למנוע אובדן הטבות ייחודיות שצברתם ו/או קיימות בפוליסות הנוכחיות ויכולות להיות בעלות שווי רב שאותו אתם עלולים להפסיד.

אנו עומדים לרשותכם בכל עת לצורך עזרה, סיוע והכוונה

ומאחלים המשך קיץ נעים ובטוח,

ארל’ה פרסי וכל משפחת אגם פתרונות.

ליין ביטוחים פיננסים

קהילת אגם היקרה, שווקי הביטוח בשנים האחרונות הולכים ומתפתחים בתמיכת הטכנולוגיה והכלכלה העולמית. שמחים להציג בפניכם ליין ביטוחים ייחודי ללקוחות אגם פתרונות. ביטוח סייבר

עושים לכם ‘סדר’ בביטוח רכב חשמלי ועמדות טעינה

קהילת אגם היקרה,עם בוא האביב אנו מאחלים לכם ולמשפחותיכם שמחה, שגשוג וצמיחה.אנו מקווים שתזכו לאינספור התחלות וחוויות חדשות, הגשמה עצמית, בחיים הפרטיים והעסקיים כאחד.

נכסים לא סחירים

לקוחות יקרים, כחברים בקהילת לקוחות אגם פיננסים, נרצה לשתף אתכם מעת לעת בכתבות מעניינות , בסקירות שוק ההון המתבצעות כל תקופה באפיקי השקעה חדשים,