קופת גמל להשקעה

מכשיר החיסכון האלטרנטיבי הכי טוב שקיים בשוק!!

קופת גמל להשקעה נועדה לעודד את הציבור להגדיל את החיסכון שלו , אך יחד עם זאת לא להכביד על הציבור ו”לנעול” אותו עם חיסכון עד גיל פרישה כלומר, שהחיסכון והמשיכה יהיו מרצונו החופשי של החוסך והלקוח לא ייקנס במידה והוא יהיה מעוניין בכספים לפני הגיעו לפנסיה.

מאפייני קופת הגמל:

קופת גמל להשקעה מרכזת יתרונות שלא נמצאים במוצרים אחרים – היא נזילה, פתוחה לכל “סוג” לקוח, היא מנוהלת על ידי גופים מקצועיים בדמי ניהול מוזלים .ניתן לעבור בין מסלולי השקעה בפשטות ובלי שזה ייחשב כמכירה (אין אירוע מס), ניתן לנייד בין קופות של חברות שונות וגם אז לא מדובר במכירה (אין מס). בנוסף, ניתן ליהנות מהטבות גדולות אם מחכים לגיל 60 ( גיל פרישה) וכמו כן, ניתן לקחת הלוואה מול קופת הגמל להשקעה.
בקופת הגמל, התחשבנות המס מתבצעת רק בעת פדיון הכספים או בגיל פרישה לפנסיה.
אחד היתרונות הגדולים בהשקעה בקופת גמל שהיא יכולה להעניק קצבה פטורה. כל זאת ברמות סיכון מגוונות ויכולת התאמה מרבית לצרכי הלקוח.

חשוב לדעת שבשנים כמו 2020 לדוגמא, כשהרבה אנשים מצאו עצמם מחוסרי עבודה לתקופות כאלה ואחרות, הם יכלו להזדכות ע”ח נקודות הזיכוי (אלה שלא נוצלו במסגרת השכר), וכך להקטין את המס על הרווחים של הקופה. כל נקודת זיכוי שווה 2,628 ₪.

למי נכון לחסוך בקופת גמל להשקעה?

א. ילדים – חיסכון ארוך טווח לכל ילד במשפחה.
ב. עצמאיים – קופת גמל להשקעה מאפשרת מאפשר לעצמאי חיסכון לפרישה פטור ממס. כמו כן, חשוב להזכיר כי הכספים בקופה תמיד נזילים כך שעצמאי גם חוסך לפרישה אך במידת הצורך הוא יכול למשוך כספות מהקופה ללא קנסות
לדוגמא – לקוח עצמאי הפקיד במשך 10 שנים 50,000 ₪ מדי שנה וצבר 500,000 ₪. הפסיק את ההפקדות. נניח שעד לפרישה (כ- 20 שנים) הכסף צבר והגיע לסך של כ- 1 מיליון ₪. מהם יוכל לקבל קצבה פטורה של כ 5000 ₪ ( בהתאם למקגמי הקצבה הקיימים כיום ) או שיכול להחליט לבצע משיכה הונית (בתשלום מס כמובן).
ג. כל מי שיש לו כסף פנוי בבנק.
אין ספק שאדם המעוניין באפיק השקעה אלטרנטיבי, סולידי, לטווח ארוך שיכול לתת לו הטבות בגיל פרישה או בתקופות פיננסיות מאתגרות חשוב שיכיר אפיק השקעה זה.

אנו בסוכנות הביטוח אגם פתרונות נשמח לתת לכם ייעוץ וליווי בתחום הפיננסים שהוא אינו מוטה בנק, חברת השקעות וכל גוף בעל אינטרסים. אנו מתמחים במגוון רחב של מכשירי השקעה אלטרנטיביים ומתמחים בהתאמה מיטבית לכל לקוח לפי צרכיו ויכולתו!

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שירותים נוספים שאולי יעניינו אותך

באמצעות אגם פתרונות אתה יכול לפתוח חשבון כמו שרק המיליארדרים והגדולים יכלו עד עתה. 

IRA

קופת גמל בניהול אישי (IRA – Individual retirement account), היא קופת גמל/השתלמות שהכספים הצבורים בה מתנהלים על ידי החוסך עצמו, או על ידי גוף מיופה כח.
סדר ושליטה בתוכניות קיימות. בדיקת אלטרנטיבות, האם קיים כפל ביטוח? ניתוח הסיכונים לעומת מערך הביטוח הקיים.
ניהול סיכונים ומערך השקעות תכנון פיננסי חכם. מותאם בדיוק בשבילך!
תוכנית חיסכון פיננסית היא מכשיר מצויין לחיסכון והשקעה. אינכם צריכים להיות מומחים בהשקעות. היא מתאימה לכל אחד ולכל סכום.
מה זה נכסים בלתי סחירים? מה היתרונות? חסרונות? כיצד משקיעים בנכסים לא סחירים?