משכנתא הפוכה

מהי משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה היא הלוואה הניתנת לך בעבור שעבוד נכס. ההלוואה היא לכל מטרה ואין צורך להחזיר אותה במועד ידוע מראש, זה יכול להיות פתרון נפלא, וכיום יש כמה וכמה חברות שמעניקות משכנתא הפוכה. יש שונות במספר פרמטרים בין החברות הממנות, וכמובן שאנו נתאים לכם בהתאם לצורך ולכדאיות. אך העיקרון זהה ולהלן נקודות מרכזיות:

 

במשכנתא הפוכה המימון הוא לכל מטרה

המטרות שלך נכון להיום הן לאו דווקא אותן מטרות אותן רצית להשיג עד לפני כמה שנים. בלקיחת משכנתא הפוכה, בניגוד למשכנתא רגילה, ההלוואה היא לכל מטרה. טיול בעולם או עזרה לילדים? לימודים או שיפוץ?  מימון עבור דיור מוגן ?  כל יעד אותו הצבת לעצמך לשנים הקרובות, ניתן להשגה.

 

משכנתא הפוכה עוזרת לך לשדרג את רמת החיים

איכות החיים שלך מטפסת עם השנים לראש סדר העדיפויות. פתאום יש זמן פנוי ואפשרות לקבל מהחיים הרבה יותר ממה שהתאפשר לך בשנות העבודה האינטנסיביות. הבעיה, במקרים רבים, היא שיחד עם הרצון לשדרג את רמת החיים ולהנות מכל מה שלא הספקת לעשות ולחוות עד היום, באה גם ירידה בהכנסות כתוצאה מיציאה לפנסיה. משכנתא הפוכה מאפשרת לך להמשיך לחיות ברמת חיים גבוהה ואפילו לשדרג אותה, כך שהגורם הכלכלי לא יפריע לך להגשים את השאיפות שלך לעתיד.

 

עם משכנתא הפוכה הנכס נשאר בבעלותך

משכנתא הפוכה יכולה לעזור לך להתגבר על חובות ועל בעיות כלכליות אחרות מבלי למכור את הבית. כשלוקחים משכנתא הפוכה, לא מוותרים על הנכס. אפשר להישאר לגור בו, אפשר להשכיר אותו ולעבור לדיור מוגן או לדירה קרובה יותר לילדים, אפשר לשפץ את הבית ואפשר גם למכור אותו. עם משכנתא הפוכה הבית שלך נשאר שלך בכל מקרה.

 

משכנתא הפוכה מאפשרת לך להוריש את הבית לקרובים

הרצון שלך לשדרג את רמת החיים שלך וליהנות מהעתיד, העלו אצלך רעיון – למכור את הבית. יש לך ממנו הרבה זכרונות, אבל הוא גדול מדי, החדרים ריקים והוא התאים למשפחה שלך לפני כמה שנים, אבל לא בטוח שהוא מתאים לך היום. משכנתא הפוכה מאפשרת לך לעבור לדירה שמתאימה לך, בלי למכור את הבית ובלי לפגוע בירושה של הילדים.

 

במשכנתא הפוכה אין תאריך החזר להלוואה

משכנתא הפוכה מוחזרת רק כשמוכרים את הנכס וזאת מאחר והנכס עצמו מהווה ערובה להחזרת ההלוואה או כשעוברים לעולם שכולו טוב. מכיוון שאין תאריך פרעון להלוואה, את המשכנתא ההפוכה מחזירים הלווים עצמם בכל עת בה יחפצו או יורשיהם.

 

משכנתא הפוכה היא הלוואה ללא דאגות החזר ופירעון

הלווים או יורשיהם יכולים כמובן לפרוע את ההלוואה במלואה או חלק ממנה בכל עת. הפירעון הוא ללא קנסות. למרות שכשלוקחים משכנתא הפוכה ריבית על סכום הקרן נצברת למשך כל תקופת ההלוואה, לרוב מדובר בריבית סבירה ואף נמוכה בהשוואה להלוואות לכל מטרה אחרות בשוק.

 

תהליך קבלת משכנתא הפוכה הוא פשוט ומהיר

כדי לקחת משכנתא הפוכה, אין צורך להוכיח יכולת החזר אשראי. במידה ויש לך נכס,  יש לך אפשרות לשעבד אותו בתמורה להלוואה. בד”כ הזכות למשכנתא הפוכה ניתנת גם אם הנכס שלך ממושכן לטובת גורם אחר, העמדת ההלוואה תהיה כרוכה בפירעון ההתחייבות הקודמת.

 

רוצה לקבל הלוואה בתנאי משכנתא הפוכה? מלא את פרטיך בטופס צור קשר וקבל הצעה משתלמת למשכנתא הפוכה שמתאימה לך

 

*התוכן הנ”ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות המלצה או תחליף לייעוץ מקצועי

רוצים לשמוע פרטים נוספים?

שירותים נוספים שאולי יעניינו אותך

באמצעות אגם פתרונות אתה יכול לפתוח חשבון כמו שרק המיליארדרים והגדולים יכלו עד עתה. 

IRA

קופת גמל בניהול אישי (IRA – Individual retirement account), היא קופת גמל/השתלמות שהכספים הצבורים בה מתנהלים על ידי החוסך עצמו, או על ידי גוף מיופה כח.
סדר ושליטה בתוכניות קיימות. בדיקת אלטרנטיבות, האם קיים כפל ביטוח? ניתוח הסיכונים לעומת מערך הביטוח הקיים.
ניהול סיכונים ומערך השקעות תכנון פיננסי חכם. מותאם בדיוק בשבילך!
תוכנית חיסכון פיננסית היא מכשיר מצויין לחיסכון והשקעה. אינכם צריכים להיות מומחים בהשקעות. היא מתאימה לכל אחד ולכל סכום.
מה זה נכסים בלתי סחירים? מה היתרונות? חסרונות? כיצד משקיעים בנכסים לא סחירים?