שנה חדשה 2021 עידכונים וטיפים

שיתוף:

שנת 2021 היא שנה שבה אנו תולים תקוות גדולות: יציאה ממשבר הקורונה, חיסונים, ציפייה שהמשק יחזור לפעילות “נורמלית”, בחירות רביעיות וכמובן חזרה לחבק את משפחתנו והקרובים אלינו. אין ספק כי הבנו שאין לדעת מה יקרה מחר אך יחד עם זאת ברור לכולנו שהערכות פיננסית נכונה ודאגה לחוסן בריאותי משפחתי יכולים מאוד לעזור!

ריכזנו לכם בניוז אגם פתרונות, מספר נושאים שחשוב לנו שנתייחס אליהם בסיכום 2020.

שנת 2020 שסומנה כאחת השנים המאתגרות בשוק ההון הגיעה לסיומה. כל כך הרבה נכתב בנושא ודווקא בגלל שיש ריבוי מידע מצאנו לנכון לתקצר ולמקד את המסר המרכזי של שנה זו:

בשיא המשבר – אי שם “במרץ השחור” – המדדים בשוק ההון צללו בצניחה חופשית לאור התפשטות מגיפת הקורונה .

הS&P500 צנח בדומה לשאר מדדי המניות בעולם המפותח (וישראל בכללם) ומניות השווקים המתעוררים הגיבו באופן דומה. ירידות דו-ספרתיות נרשמו גם בשוקי אגרות החוב.

אבל… מדהימה לא פחות הייתה ההתאוששות המהירה.

אחרי חודש של תנודתיות קיצונית (עם כמה ימי מסחר שהתאפיינו בתנודות), כמעט כל מה שצלל – עלה בחזרה.

בסוף 2020 רוב מדדי המניות עמדו כבר על תשואות חיוביות משמעותיות ומניות צמיחה בעלות שווי שוק קטן רשמו תשואה גבוהה אפילו יותר. אגרות החוב הקונצרניות סיימו אף הן בפלוס.

אז מה חשוב שנלמד מהשנה המאתגרת אותה סיימנו:

1. בתחום הפיננסים והחיסכון הרעיון הוא לא להשיג את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית על החיסכון שלנו, אלא תשואה הולמת בהתאמה לסיכון הרלוונטי אלינו (כגון אופק ההשקעה, מטרתה, אלטרנטיבות, כסף פנוי וכולי). אם צלחתם את השנה – והתאפקתם מלעשות שינויים – שאפו!

2. שנת הקורונה חיזקה את היתרון והצורך בגיוון ההשקעה הן בשוק ההון והן בהשקעות אלטרנטיביות תוך התאמה ספציפית של רצונות , מיסוי וצרכים עתידיים המותאמים לכל אחד. ליווי בתחום הפיננסים על ידי גוף רציני שאינו תלוי בחברה זו או אחרת יקנה לכם את היתרון ויפתח בפניכם אפיקי השקעה מגוונים המותאמים מיטבית לצורכיכם.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לאגם פיננסים לטובת בחינת אפשרויות השקעה וחיסכון לשנה החדשה. אנו נסקור בפניכם את השוק, נבין מה הצרכים שלכם ונציע השקעה מיטבית בהתאם.

כמי שמלווים מעל 30 שנה אלפי לקוחות ומשפחות בתחום הבריאות, מצאנו עצמנו דווקא בשנה שחלפה נתקלים במקרים רבים מבעבר של שימוש בביטוחי הבריאות והכיסויים השונים שאותם התאמנו ללקוחותינו. אין ספק שהדבר חידד אצלנו את החשיבות והשליחות של המקצוע בו בחרנו לעסוק והגדיל את המחויבות שלנו לדאוג ללקוחותינו בתחום זה. אנו מקווים שמערכת הבריאות הציבורית שספגה מכה קשה בעקבות התפרצות המגיפה תקבל תקציבים גדולים יותר ותצא מחוזקת מהמשבר. אבל…. ברור לנו יותר מאי פעם כי מי שדואג לו ולבני משפחתו לביטוח בריאות פרטי (לא מדובר בכיסוי השב”ן של קופות החולים), מבטיח לעצמו כי גם בעיתות משבר בהן יש פגיעה בהכנסה הכספית ומצד שני יש עלייה דרמטית בצורך בתמיכה רפואית (בעוד המערכת הציבורית אינה מסוגלת להתפנות לכך) הביטוח הרפואי הפרטי שרכש, יעמוד לרשותו ויאפשר לו לטפל בעצמו ובבני משפחתו גם במקרים פשוטים וגם שלא נדע בהצלת חיים! האפשרות ללכת לרופא באופן פרטי, האפשרות לפנות לטיפולים שונים ולשלם אך ורק השתתפות עצמית, היכולת לבצע בדיקות אבחנתיות בעיתות משבר בריאותי, האפשרות לעשות ניתוח שאינו מציל חיים (אבל כל כך חיוני לאיכות החיים) כל אלה הם רק חלק מהשירותים והכיסויים להם זוכים מבוטחינו המכוסים בביטוחי בריאות פרטיים.

לא פחות חשוב, הבנו כי המעורבות שלנו בליווי לקוחותינו בעת תביעה, מתן עזרה בקביעת טיפול והרבה פעמים ליווי בעצה מקצועית, חשובים לאין ערוך. למדנו שהשילוב בין ביטוח בריאות מותאם צורך לליווי של סוכנות חזקה ורצינית תורמים תרומה גדולה לבריאות הפיסית והנפשית.

פנו אלינו בהקדם בכדי שנוכל לבצע בחינה מחודשת של התיק הביטוחי שלכם אצלנו (צורך ביטוחי משתנה עם השנים) ונדאג להתאמתו לתקופה החדשה…

 

שנת 2020 עצרה בחריקת בלמים את היכולת שלנו לטוס, לנפוש ולטייל בעולם. כיום, מדינת ישראל מובילה בעולם בנושא החיסונים וכמו כולם אנו מחכים בכיליון עיניים לפתיחת השמיים ולחזרה לעולם הגדול.

בעקבות המשבר הרפואי והשינוי בכל הקשור להתייחסות בתחום הבריאות של ביטוחי נסיעות לחו”ל, חברות הביטוח נאלצו לערוך שינויים רבים בכיסויים של ביטוחי הנסיעות לחו”ל והם שונים ממה שהכרנו לפני שנה. מה שברור לנו הוא, שבניגוד לדעה הרווחת מלפני שנה שביטוח נסיעות לחו”ל הוא מוצר פשוט והוא אינו שונה מחברה לחברה, ברור לכולם שכשנחזור לטוס (ואנו בטוחים שזה יקרה בקרוב בזכות החיסונים) ההתייחסות לתחום ביטוחי הנסיעות לחו”ל אינה כבעבר. אנו מדגישים בפניכם: חובה לעשות בדיקה רצינית ולוודא שהכיסוי שאתם רוכשים אכן מקיף ונותן לכם כיסוי מיטבי! לידיעתכם, הביטוחים החדשים שונים זה מזה ולא תמיד מכסים את מכלול הצרכים החדשים שנתגלו בעקבות המגיפה. אנו בסוכנות אגם, נמצאים בקשר הדוק עם כל החברות המבטחות ועוסקים בקריאת האותיות הקטנות ובבחינת הכיסויים החדשים (שמשתנים חדשות לבקרים) כל זאת על מנת שנוכל לבצע את ההתאמה המיטבית גם בביטוחי נסיעות לחו”ל.

אז, בעוד מספר שבועות כשנחזור לטוס ולתכנן את החופשה / הנסיעה העסקית פנו אלינו לקבלת ליווי בביטוח נסיעות לחו”ל.

לסיום,

אנו מאחלים לכם שנה אזרחית טובה! איתנות בריאותית, שלוות נפש ושמחה.

אנו גאים שבחרתם בנו ללוות אתכם ומחויבים להמשיך ולתת לכם שרות מצוין

גם ב 2021.

נשמח לענות על כל שאלה ולתת מידע נוסף בנושאים אותם סקרנו.

 

ליין ביטוחים פיננסים

קהילת אגם היקרה, שווקי הביטוח בשנים האחרונות הולכים ומתפתחים בתמיכת הטכנולוגיה והכלכלה העולמית. שמחים להציג בפניכם ליין ביטוחים ייחודי ללקוחות אגם פתרונות. ביטוח סייבר

עושים לכם ‘סדר’ בביטוח רכב חשמלי ועמדות טעינה

קהילת אגם היקרה,עם בוא האביב אנו מאחלים לכם ולמשפחותיכם שמחה, שגשוג וצמיחה.אנו מקווים שתזכו לאינספור התחלות וחוויות חדשות, הגשמה עצמית, בחיים הפרטיים והעסקיים כאחד.

נכסים לא סחירים

לקוחות יקרים, כחברים בקהילת לקוחות אגם פיננסים, נרצה לשתף אתכם מעת לעת בכתבות מעניינות , בסקירות שוק ההון המתבצעות כל תקופה באפיקי השקעה חדשים,