חג שמח מ”קורונה לחירות”

שיתוף:

קהילת אגם היקרה!

לפני שנה, חגגנו את חג הפסח תחת סגר. אין ספק שפסח כזה ייזכר לדורי דורות. השנה, אחרי שנה מאתגרת מאוד אנו זוכים לשוב ולחגוג עם המשפחה והחברים הקרובים ועם הרגשה של אופטימיות.

פסח מסמל התחדשות, צמיחה, יציאה מעבדות לחרות ואחדות של עם . והפסח הזה, שכל כך שונה מהפסח אותו חגגנו לפני שנה רק מחדד את המסרים של ההגדה ומוכיח ולא בפעם הראשונה שעם ישראל הוא עם חזק שמאז תקומתו התמודד עם אתגרים גדולים עד בלתי אפשריים ואין לדעת עם כמה אתגרים הוא יתמודד בעתיד. אז השנה, כשנשב בשולחן הסדר עם יקירנו ונקרא את ההגדה חשוב שנזכור שכל המובן מאליו הוא בעצם זכות גדולה! וכאשר נשיר “אלא שבכל דור ודור, עומדים עלינו לכלותינו- והקדוש ברוך הוא – מצילנו מידם” נבטיח לעצמנו לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים כדי שנזכה שנה אחר שנה לשבת בשולחן החג ולחגוג את חירותנו!

בניוז של החג בחרנו לכתוב על שלושה נושאים שחשבנו שיעניינו אתכם: ביטוח נסיעות לחו”ל שהשתנה בעקבות הקורונה, ביטוח מוצרי חשמל שהוא כיסוי ייחודי לקהילת אגם והסבר על הדוחות השנתיים הנשלחים אליכם בימים אלו.

 

נסיעות לחו”ל

  • אחרי החג, מתחילים לחזור לשגרה. נכון, זו לא אותה שגרה אליה היינו רגילים אבל חוזרים לחיים! בין היתר, השמיים נפתחים ונחזור לטוס לחופשות, טיולים ולפגישות עסקיות.

    כפי שכתבנו בעבר, בעקבות המשבר הרפואי והשינוי בכל הקשור להתייחסות בתחום הבריאות של ביטוחי נסיעות לחו”ל, חברות הביטוח נאלצו לערוך שינויים רבים בכיסויים של ביטוחי הנסיעות לחו”ל והם שונים ממה שהכרנו לפני שנה. מה שברור לנו הוא, שבניגוד לדעה הרווחת מלפני שנה שביטוח נסיעות לחו”ל הוא מוצר פשוט והוא אינו שונה מחברה לחברה, ברור לכולם שכשנחזור לטוס (ואנו בטוחים שזה יקרה בקרוב בזכות החיסונים) ההתייחסות לתחום ביטוחי הנסיעות לחו”ל אינה כבעבר. אנו מדגישים בפניכם: חובה לעשות בדיקה רצינית ולוודא שהכיסוי שאתם רוכשים אכן מקיף ונותן לכם כיסוי מיטבי! לידיעתכם, הביטוחים החדשים שונים זה מזה ולא תמיד מכסים את מכלול הצרכים החדשים שנתגלו בעקבות המגיפה. אנו בסוכנות אגם, נמצאים בקשר הדוק עם כל החברות המבטחות ועוסקים בקריאת האותיות הקטנות ובבחינת הכיסויים החדשים (שמשתנים חדשות לבקרים) כל זאת על מנת שנוכל לבצע את ההתאמה המיטבית גם בביטוחי נסיעות לחו”ל.

    אז, פנו אלינו לקבלת ליווי בביטוח נסיעות לחו”ל וטוסו בראש שקט.

  • passportcard
  • הראל

ביטוח מוצרי חשמל

בכל שנה קדחת הקניות לחג מתרחשת. כן, אנחנו אוהבים להתחדש, לקנות מתנות ולנצל את מבצעי החג. ישנה עליה של מאות אחוזים ברכישות של מוצרי חשמל: מקררים, תנורים, מדיחי כלים, תנורי אפיה וזה רק חלק מהרשימה…

במקום להתעסק עם אחריות מוצר של חברות שונות, ביטוחים של מבטחים שונים, מעבר בין ספקי שירות, הוצאות מיותרות על טכנאים והארכות יקרות של האחריות למוצרים השונים תעשו לעצמכם טובה –

הצטרפו לכתב שירות ייחודי לסוכנות אגם פתרונות – ביטוח של מרבית מוצרי החשמל שלכם כולל דוד שמש! ועל ידי כך תדאגו לצמצום העלויות הגבוהות הנלוות מתיקונים, אחריות המוצר, מבטחים שונים וריצה אחרי ספקי שירות שונים.

חשוב שתדעו: הביטוח מכסה גם את המוצרים החדשים שרכשתם לכבוד החג וגם את הישנים ( שלא החלפתם:) ). הכיסוי הוא כיסוי הרחב ביותר בישראל בעלות חודשית של– 99 ₪ לחודש!

 

 

כיצד לקרוא את הדוח השנתי?

להסבר על דוח השנתי לחץ כאן

 


 

קהילה יקרה,

שנמשיך ונחגוג

אנו מקווים שתזכו לאינספור התחלות וחוויות חדשות, הגשמה עצמית, בחיים הפרטיים והעסקיים כאחד.

ומאחלים לכם חג פסח שמח וכשר!

ארל’ה, סגלית, רחלי וכל צוות אגם פתרונות

ליין ביטוחים פיננסים

קהילת אגם היקרה, שווקי הביטוח בשנים האחרונות הולכים ומתפתחים בתמיכת הטכנולוגיה והכלכלה העולמית. שמחים להציג בפניכם ליין ביטוחים ייחודי ללקוחות אגם פתרונות. ביטוח סייבר

עושים לכם ‘סדר’ בביטוח רכב חשמלי ועמדות טעינה

קהילת אגם היקרה,עם בוא האביב אנו מאחלים לכם ולמשפחותיכם שמחה, שגשוג וצמיחה.אנו מקווים שתזכו לאינספור התחלות וחוויות חדשות, הגשמה עצמית, בחיים הפרטיים והעסקיים כאחד.

נכסים לא סחירים

לקוחות יקרים, כחברים בקהילת לקוחות אגם פיננסים, נרצה לשתף אתכם מעת לעת בכתבות מעניינות , בסקירות שוק ההון המתבצעות כל תקופה באפיקי השקעה חדשים,