הקורונה מנקודת מבט שונה

שיתוף:

לקוחות יקרים, 

תקופה מטלטלת עוברת על כולנו. כסוכני הביטוח שלכם אני ממליץ לכם לעיין בגיליון זה שנכתב בשיתוף עם חברת הייעוץ של ד”ר אודי פרישמן, “הקורונה מנקודת מבט שונה, אישית יותר”.
אנחנו באגם פתרונות ממשיכים לעמוד לרשותכם בסיוע בפתרון כל בעיה רפואית או אחרת שאתם נתקלים בה: בחירת רופא, קיצור תור או טיפול בתביעה מול חברת הביטוח ועזרה במימוש זכויות.
מאחלים שנחזור לשגרה במהרה והרבה בריאות.
קריאה מהנה,

ארל’ה פרסי וצוות סוכנות הביטוח אגם פתרונות.

בחירה נכונה של רופא מצילה חיים

רבים נתקלים בקושי לאתר רופאים מומחים ומנוסים אשר עונים על הבעיה או ההפניה הספציפית שהם צריכים.
עד היום היועץ של כולנו הייתה השכנה ממול או הדודה מירושלים ולעיתים אפילו ד”ר גוגל בכבודו ובעצמו. אבל, לא תמיד מספיק רק להקליד באינטרנט ולחפש “נוירולוג”, אלא נדרש לאתר נוירולוג עם ההתמחות הספציפית הנדרשת לנו (מערכת העצבים – נוירואונקולוגיה, התמחות בטרשת נפוצה וכיוצ”ב).
בנוסף, נרצה את הרופא הטוב ביותר והמנוסה ביותר בתחום, שביצע את הכי הרבה פעולות או ניתוחים או ראה את הכי הרבה חולים עם הבעיה הרפואית ממנה אנחנו סובלים. לרזולוציות הללו לא השכנה ואפילו לא גוגל יודעים לתת תשובה.
כחלק משיתופי הפעולה שלנו עם חברות מתחומים שונים, בניהם מערכת “הרופא המנוסה של חברת הייעוץ של ד”ר אודי פרישמן, שיודעת לתת לך את הרופאים המנוסים ביותר בתחום הנדרש לך.
מוזמנים לפנות אלינו ואנו נסייע לכם.

מוקד מיוחד עבור לקוחות משרדינו בשיתוף בית חולים הדסה

בית חולים הדסה פתח מוקד ייעודי עבור סוכני הביטוח המאפשר לנו פניה ישירה למוקד.
אנו יכולים לפנות עבורכם למוקד ולקבל את שירותי בית החולים המתקדמים ביותר ואת שירותי הרופאים המומחים והמוכרים של הדסה, בזמינות מרבית וברמת שירות גבוהה, שירותי קיצור תורים, בחירת רופאים וסיוע שנדרש.

אקסטרה זכויות רפואיות

לכל אדם שנפגע בתאונה או מחלה מגיעות זכויות בסיסיות מגופים שונים שהן לאו דווקא חברות הביטוח, כגון: הביטוח הלאומי, משרד הביטחון או מהמזיק שגרם לנזק.
חלק גדול מהציבור אינו מודע לזכויות שלו ולכן לא מנצל אותם.
על פי הפרסומים בביטוח הלאומי יש למעלה משני מיליארד ש“ח ששייכים לנפגעים שמעולם לא דרשו אותם, מחוסר ידע.
במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם גורמים שונים ובניהם גם משרדו של ד”ר אודי פרישמן אנו מציעים ללקוחותינו שנפגעו מתאונה או מחלה ייעוץ חינם למימוש זכויותיכם.
ישנם המון מתווכים ללא ניסיון וללא ידע שמציפים את השוק חשוב לבחור בגוף שצבר שנים של ניסיון וייתן לכם את המענה הטוב ביותר על מנת שתקבלו את הזכויות המגיעות לכם מכלל הגופים האפשריים.

 

 

חג שבועות מסמל את הקציר של עמלינו.
אחרי תקופה קשה כל כך,
זה הזמן לעבוד קשה, להשקיע ולזרוע
כדי שנוכל לקצור את הפירות בשנה הבאה ולהבטיח את עתידינו.
מאחלים לכם ולמשפחותיכם חג שמח ובריאות איתנה.
שלכם,

ארל’ה פרסי וצוות סוכנות הביטוח אגם פתרונות.

ליין ביטוחים פיננסים

קהילת אגם היקרה, שווקי הביטוח בשנים האחרונות הולכים ומתפתחים בתמיכת הטכנולוגיה והכלכלה העולמית. שמחים להציג בפניכם ליין ביטוחים ייחודי ללקוחות אגם פתרונות. ביטוח סייבר

עושים לכם ‘סדר’ בביטוח רכב חשמלי ועמדות טעינה

קהילת אגם היקרה,עם בוא האביב אנו מאחלים לכם ולמשפחותיכם שמחה, שגשוג וצמיחה.אנו מקווים שתזכו לאינספור התחלות וחוויות חדשות, הגשמה עצמית, בחיים הפרטיים והעסקיים כאחד.

נכסים לא סחירים

לקוחות יקרים, כחברים בקהילת לקוחות אגם פיננסים, נרצה לשתף אתכם מעת לעת בכתבות מעניינות , בסקירות שוק ההון המתבצעות כל תקופה באפיקי השקעה חדשים,